czwartek, 28 sierpnia 2014

Tak poza tematem :))

Cześć :) Jestem bardzo ciekawa jakie blogi o Auslly, Raurze itp. czytacie lub piszecie, więc proszę was bardzo o podanie w komentarzach linków do nich, bardzo chętnie je poczytam :) Zapraszam też do rozsyłania linków do mojego opowiadania, jeśli oczywiście przypadło wam do gustu :) To taka notka trochę z innej beczki, nie przepadam za pisaniem takich i psuciem całej wizji opowiadania, ale czasami trzeba :) 
Chcę bardzo baaardzo serdecznie podziękować wszystkim osobom, które są ze mną, czytają mój blog, obserwują go pomimo, że rozdziały no cóż... nie są dodawane regularnie, najczęściej to po prostu jest tak, że siadam z laptopem i chcę pisać, a w głowie totalne pustka, wiem co chcę napisać, a nie wiem jak i za takie akcje was serdecznie przepraszam :) Szczególne podziękowania wędrują do osób o pseudonimach, nazwach Tulia Marano & Cherry Różowa :) Zawsze mam od was jakiś miły komentarz, pod praktycznie każdym rozdziałem i uwierzcie nawet nie macie pojęcia jak bardzo mnie to motywuje! :) Oczywiście dziękuję też wszystkim innym osobom, które piszą wspaniałe komentarze... na prawdę już nie wiem jak pokazać, że jestem wdzięczna :) DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ <3 może skończę już moje paplanie i po prostu w najbliższym czasie dodam rozdział okej? :D Pozdrawiam Was baaardzo mocno! XOXO

4 komentarze:

Unknown pisze...

http://musicforevoroflauraandross.blogspot.com/
http://raura-bo-nie-wszystko-jest-mozliwe.blogspot.com/
Zapraszam.Mam nadzieję że wpadniesz:)
Już nie mogę się doczekać nexta

Julia pisze...

Jejku miło, mi. Ja ci dziękuję za tak wspaniałego bloga. Jest po prostu nieziemski.
Jeśli masz ochotę to wpadnij:
http://my-life-is-like-a-criminal.blogspot.com/
No i porozsyłam link do twojego bloga.
A i czekam na next!

Julia pisze...

Ps. Wyłączysz weryfikację obrazkową (Ustawienia-->Posty i komentarze)

Unknown pisze...

With-love-and-hope.blogspot.com